tisdag 27 januari 2009

paltsvimma;)

I dag har Kajsa hängt med mig och Alma=) Vi har varit på coop, dollarstore och jysk och sen har vi dessutom gjort pitepalt.
Jag har fått en gammal matassistent med köttkvarn och då måste man ju testa den, måste ju dessutom lära mig göra lika god palt som min mamma och tidigare farmor gjorde, så Alma får lära sig äta det, är ju så underbart gott!=) Här kommer lite bilder på mästerverken;)




Blev supergoda=)


På kvällen kom Elin förbi, det är hon som hjälpt mig att snygga till bloggen=) Och berättat att vi inte lever i stillahavstid;)
Imorgon skulle vi äta lunch med almas farmor men de bli inget eftersom det inte fanns nåt som passade min matkräsna sambo, det är ju iofs inte bara hans fel finns mycket han skulle vilja äta också men som hans mage inte pallar.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar