lördag 14 februari 2009

forts. Mattias hemlis=)

Morgonen började med att jag fick ett par jättesöta hjärtörhängen=) Mattias fick ett "världens bästa pappa örngott" och en tröja. Sedan målade jag klart i rummet och efter det tog vi en promenad på stan, köpte väggdekorationer till hobbyrummet och till köket.Sen köpte vi subway och tog med hem. Jag grejjade i rummet och har nyss satt upp dek. i köket.När jag ropar på Mattias att komma ner och titta kommer han med ett till paket från kalling...ett till par hjärtörhängen=) haha sötis kunde inte välja tyckte båda var så fina=) tror jag får ta och börja samla har 4 par hjärtörh. nu=)Nedan kommer bild på mina örhängen Mattias presenter Alma och köksväggen, övre rummet vill jag fixa klart innan jag visar upp det;)



1 kommentar:

  1. Vad roligt att du fick båda, de va ju jätte fina =)

    SvaraRadera