tisdag 24 februari 2009

Imorgon ska jag jobba!!=)

I morgon kväll ska jag jobba igen för första gången på ett år, känns både kul och spännande och pirrigt. Börjar 16 till 21 och Mattias slutar 16.15 så Alma får vara hos mormor och morfar tills jag slutar men det går ju bra. Längtar tills vi har två bilar det kommer förenkla allt. Det kommer kännas skönt att komma igång och jobba nångång emellanåt, men jag vill inte jobba jättemycket för jag vill fortfarande njuta av att vara mammaledig till juni.
Idag har vi varit hos Kajsa och vi har varit på erik, stan och coop. Köpte ett par fina mjukisar att jobba i och en min första bok till Alma på bokrean, hade ingen sån så då blev det perfekt att inhandla när det var rea=)
Jag och Alma har nyss njutit av en semla tillsammans=) Ett måste på semeldagen=)
Ikväll börjar Rosing så det ska ses och så ska jag pausa uppe så jag och Mattias kan se på navy cis när han kommer hem från bowlingen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar