onsdag 11 februari 2009

Mattias har en hemlis....tror jag;)

Idag har Kajsa varit och umgåtts med oss=) Vi har surrat bebisar och annat kul. Var en sväng på dollar och köpte ram och halksockar mm. Dom hade fått in jättesöta halkisar i Almas storlek förut har dom bara haft större st eller utan halkskydd.
Innan jag hämta Mattias var vi på coop vi blev lite sena så jag ringde och sa det till Mattias, när jag släppt av Kajsa åkte jag för att hämta honom och då fick jag vänta på honom. När han sedan kom hade han ett flin på läpparna, ett särskilt som han har när han antingen vet nåt jag inte vet eller har en överraskning, försökte pressa honom om det i bilen men han bara flina;) När vi kom hem och han fortsatte protestera så låtsades jag gå mot jackan för att leta, då fick han bråttom att ta jackan och sprang upp på övervåningen med den. Är ganska chockad över hans planerande han brukar alltid gå samma dag om det är nåt särskilt, blir spännande att se på lör vad det kan va om det nu är nåt. Men jag ska iaf gardera mig och gå på stan imorrn;) Vet dock inte vad jag ska hitta på=/

2 kommentarer: