torsdag 12 februari 2009

Sådär ja=)

Varit på stan köpt present till Mattias=) Vad kan ja inte säga här om han skulle läsa;) Var också in på kalling och köpte en månadsten i guld till Alma, hade fått presentkort till henne där=) Försökte få en bild på henne i det men hon vägra får försöka igen sen.
Träffade min chef det är tydligen magsjuka där nu, så skönt att dom inte ringt nåt än. Men efter det är över vill jag ha nån helg så ja komma igång lite så det inte känns lika jobbigt sen. Så nu fick jag en chans till att påminna igen att jag gärna jobbar nån helg då och då det kändes bra=) Jag längtar på nåt vis till att tjäna pengar igen få känna att man har jobb, blir spännande till hösten att se hur det funkar med dagis, brukar inte jobba så långa pass på veckorna och det är ju väldigt bra faktiskt då slipper jag ha Alma där så många timmar.
Snart kommer svärmor på besök, skulle behöva ta och laga nån mat så vi hinner äta innan vet dock inte vad det blir, kanske försöker övertyga mattias om att äta kycklingsallad från mini den rekommenderar jag varmt den är förträffligt god;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar