måndag 9 februari 2009

städdag=)

I dag städas det här hemma, jag har sprungit runt med dammsugaren och Alma jagar den=) Det diskas och tvättas kläder, vilket verkligen var behövligt.
Benka (mattias mosters man som är snickare eller liknande) har varit och tittat på vatten skadan, han trodde inte vi behövde göra nåt utan att det skulle torka till av sig själv och har det inte gjort det om några veckor får man öppna nerifrån(lät inte så svårt) men vi slipper nog det för det har redan torkat rätt så bra=)
Igår hade jag en dålig dag vet inte varför men jag kände mig jättetrött och hängig och ville helst bara vara för mig själv. Trodde att jag var på väg att bli sjuk eller nåt men idag känner jag mig rätt så pigg=) Kanske var för att jag slockna med Alma i sängen kl 22 när jag skulle försöka natta henne;)
Hon hade några dagar i förra veckan somnat så bra vid 21 tiden, men nu några dagar har hon varit svår att söva. Får fortsätta försöka...
Alma har förresten lärt sig säga ett nytt ord!=) Hon säger kissekatt fast det låter lite roligt när hon säger det=) Så det hon säger nu är: hej, dä=där, titta,titta dä, kissekatt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar