fredag 24 april 2009

Beställt lampa och gardiner=)

Lampan ska vara i sovrummet.

Gardinerna uppe i Mattias/ tv rum=) Han vill ha ett par som mörklägger och då blir nog dessa perfekta, dom jag hitta igår på erik åker kanske in i sovrummet, vi får se=)
Maria som inspirerat mig att inhandla dessa, tack för det kommer bli kanonfint=)

Imorgon blir det bytardag, jag och Maria ska vara där tidigt så vi kanske hittar nå godbitar. Sen ska jag kasta mig i bilen med Alma och Elin , Kajsa och Fredde ska kanske också med men tar kanske egen bil, och åka och titta på min Mattias som spelar om att gå upp i elitserien i bowling, spelar i BK Flash. Även hans bror och pappa spelar och andra som hör familjen till =) är som en enda stor familj laget;) Så håll tummarna nu för att det blir elitserien till hösten!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar