onsdag 22 april 2009

Varit på bvc.

Idag har Alma fått sin ettårsvaccination, gick bra skrek bara till just vid sticket sen var hon glad igen=) Hon vägde 9860 är 75 lång och ett huvudomfång på 48,5. Vägde lite för lite efter sin egen kurva men efter två magsjukor på en och samma månad är ju det förståeligt, så det behövdes ingen extrakontroll. Vi har varit ute på promenad idag och nu på kvällen gjort om lite i vardagsrummet nere. Blev bra tycker jag=) Imorgon ska jag ut och gå igen och sen tror jag det blir erikshjälpen känner mig sugen på att gå och kika lite!
Hoppas denna månad bli bra pengamässigt vi vill köpa en cykel till Mattias, Alma fick ju en cykelsits och hjälm av farmor i present så nu är man sugen på att ta cykelturer, mysigt=)Särskilt nu när det börjar bli vår känner jag för att hitta på saker ute, i maj ska vi fixa med gården och altanen lite tror jag och rensa källaren ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar