söndag 3 maj 2009

Blev tyvärr en förlust för flash...=(

Var ju igår upp till skellefteå för att se flash kvala till elitserien, tyvärr så blev det förlust med en poängs marginal, surt. Synd om killarna som är så duktiga att stupa på ett poäng, hade varit kul med elitserien igen men men...får kämpa ett år till. Blev depp efter men blev ändå en trevlig kväll i slutändan.
Fest i bilen och lite fest när vi kom hem=) Mycket prat och musik och till och med dans. Mattias bugga med mig, går inte att säga att vi buggade eftersom jag liksom bara flyger med..haha;) Nä tråkig förlust men ändå en lyckad kväll.
Alma har varit hos farmor och haft det bra=) Busat med en treårig liten tjej som när dom frågat vill du ha ett litet syskon nu då? Nä jag vill ha en sån där..och pekat på Alma...haha=) Hon har även promenerat med Gert Fylking och Robert Ashberg.
En helg med fullt upp! Nu ska jag snart sätta på pyamas på stumperumpan och göra välling. Sen blir det nog soffan och tv ikväll, känner mig lite trött efter gårdagens festligheter;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar