måndag 18 maj 2009

Lycklig=)

Vad skönt när saker bara faller på plats!! Fick jobbschemat idag, och det var mycket jobb men bra tider och dagar för oss=) Mindre för mig att oroa mig för nu, hoppas beskedet om skola kommer snart, skönt när framtiden är ordnad och man vet vad som ska ske tycker jag. Jag är en sån som ligger och gruvar mig för saker om jag inte vet vad som ska hända, sover dåligt och blir på dåligt humör, men nu kan jag bara släppa det för allt viktigt är löst. Jag har schema för hela sommaren när Mattias är hemma och sen har vi dagis till Alma, och Mattias börjar jobba till hösten så då finns inget att oroa sig för, får jag skola blir jag glad annars får jag bara fortsätta vicka som vanligt och jag har aldrig fått dåligt med jobb förr så de e nog lugnt=). Nu vet man ju också vad man klarar sig på efter föräldraledigheten. Nu ska jag ut och ta en promenad med min underbara familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar