onsdag 20 maj 2009

Promenader, bak och shopping..

Imorse tog vi en promenad till stan, tänkte kika efter nåt att ha på mig på lör då vi ska ha parmiddag med Andreas och Ida, Alma ska vara hos farfar och Lena så det blir kanske staden senare på kvällen. Hittade dock inget att ha då men ett superbra svart lite längre linne på vera, ska nog köpa ett till sånt i annan färg.
Har provat baka dumlemuffins..blev bra tror jag=) Just nu har jag en sockerkaka i ugnen, den ska få rosa glasyr och strössel imorrn.
Gick en prommis ikväll med Elin också och tittade på när karln min spela korpfotboll, vinst.
Imorgon kommer mamma och pappa, Tobba och Lena kanske Mattias farmor och faster och firar mig en dag i förväg=) Hoppas på sol så kanske man kan sitta ute på altan.
Lustigt vad synen på högtider och födelsedagar ändras när man blir vuxen och särskilt när man fått barn, förut var presenterna viktiga nu tänker man mer att det blir kul för Alma att det kommer massa släkt hit och fikar, och man blir glad att folk kommer ihåg att man fyller år, det andra är inte lika viktigt längre. Fast presenter är ju aldrig fel;)....bara inte lika viktiga.

1 kommentar: