måndag 1 juni 2009

Dagen.

Vi har varit på långpromenad idag med Kajsa. Storhandlat mat och så köpte vi en bassäng till Alma, hoppas på lika fint väder imorgon i så fall ska den invigas=)
Alma har redan ätit välling och sover, var så trött efter dagen och hon hade bara sovit en gång idag.
Vi var duktiga och fixade shopexpress idag vi har tänkt göra det flera ggr men inte blivit av, vi beställde även ett till coopkort till mig så vi har ett var.
Igår var sista dagen på min föräldraledighet förresten nu hör jag till de arbetande, men ska så vitt jag vet inte jobba innan fredag och då bara 4 tim sen ledig till tis igen tro jag det var men då drar det igång ganska bra sen. Längtar till den 12,13 juni på fre åker vi till hudik och på lör till furuvik för en heldag på djurparken!=) Det ser jag verkligen framemot. Blir kul i helgen också då kommer Jens på besök, det ska spelas fotbollscup och på lör kväll bli det fest.

1 kommentar:

  1. Oj vad fort tiden går, snart jobbar alla som vanligt...

    SvaraRadera