måndag 8 juni 2009

Shoppat lite=)

Helgen har varit bra med fullt upp hela tiden, Jens från hudiksvall har bott hos oss, killarna spelade fotbollscup hela lör i svall jag och Alma var med och supporta. Fy vad jag frös den dagen aldrig varit med om värre, Alma hade jag ju bra med kläder till men inte till mig. Laget kom trea!väldigt bra presterat=) Här en länk till Mattias "fotbollsblogg"=) eller hemsida kanske mer men iaf så skriver han allt om matcherna där och dom sätter betyg på spelarna och så=) http://www.svenskafans.com/grusplan/grill/default.asp
I söndags hämtade jag hem sötnosen som sovit hos farfar, sen myste vi på såg film och så, på kvällen fick jag migrän igen( hade det i tor också) och jag blev tvungen gå och lägga mig vid halv tio och sen vakna jag upp nu på morgonen, jag bara brann av.
Idag har vi varit en sväng på stan och hittade lite till tjejen våran, 1 baddräkt 3 solhattar 2 linnen en hellokitty heldräkt fast i shortslängd och solskyddsmedel. Kikade på bikini till mig men hittade ingen, skulle behöva en till helgen för då blir det bastuflotte när vi hälsar på Jens i hudik och så finns det pool på furuvik också.
Ikväll blir det grillning vi har bjudit hit Kajsa och Fredrik som nu verkligen går i väntans tider, på ons är datum satt. Hoppas dom inte behöver vänta alltför länge, gud vad spännande det är!....
Nä nu ska jag röja lite här jag ser fram emot en trevlig kväll. Imorgon blir det jobb 12-21, ons 7-16 och tor 12-21, sen bär det av det ser jag också framemot=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar