måndag 14 september 2009

God morgon=)

Har klivit upp för en stund sedan, alma sitter i soffan med vällingen och tittar på playhouse. Alma har sovit oroligt inatt, brukar sova hela natten från när hon somnar kl19-20 nuförtiden men igår vakna hon vid 21 och var som orolig och kom inte till ro igen förrän vid 23, sen har jag hört henne nån gång då och då inatt men väntat och hon har somnat om. Kl 9 är det dags för dagis, de ska ut i skogen dom gör det varje måndag,mysigt. Mattias ska till jobbet och jag ska plugga här hemma tills Alma slutar dagis.
Skickade in min första uppgift förra veckan som jag fick mvg på, mäkta stolt!=) Hoppas på att få mycket gjort på den andra uppgiften idag, det går riktigt bra att plugga när Alma är på dagis för då sitter jag verkligen hela tiden och läser och skriver.
Nu ska jag göra mig iordning för att skjutsa iväg familjen, vi är på biljakt efter en till bil, en kombi, lillmazdan stannade förra veckan och vill inte rulla mer men vi hade ju ändå börjat leta en ny...2 bilar känns som ett måste för oss nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar