onsdag 16 september 2009

Jobb och shopping!

Idag har jag jobbat från 7-12, sedan var jag på stan med mamma. Alma sover ju på dagis kl 12-13.30 så det blev lite emellan.
Jag har sen jag fick barn haft hudirritationer i ansiktet, hormonerna som spökar troligast=/ så idag gick jag på åhlens och köpte en ansiktsrengöring och en mjukgörande creme, som skulle vara bra mot irriterad och blossad hud. Märket är Lumene och de kostade 165 kr styck så nu hoppas jag att det ska hjälpa. Var även in på Marias jobb,Rut och Karl, och köpte en produkt från Lanza till håret som ska ge volym . Även en hårfärg blev inhandlad på åhlens, så nu ska det färgas här hemma ikväll, ska bli skönt att få någon förändring.
Imorgon är skruttan ledig från dagis och på fredag. Ska bara dit för fotografering en stund imorrn, blir kul med bilder sedan=) Vet bara inte vad hon ska ha på sig än...? Men hon är vackrast oavsett vad hon har på sig så det får bli nån klänning bara=)
Ikväll blir det mys här hemma, ingen av oss ska iväg på nå aktiviteter, vilket är ovanligt, så de kan bli filmkväll ikväll!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar