tisdag 6 oktober 2009

Aj Aj...

Har så förbaskat ont i min högra handled, överansträngd på något vis?..vet inte. Imorse kunde jag inte ens knäppa bh:n normalt, konstigt är det också att jag har ont i min högra fot samtidigt. Ska åka till mamma och låna ett sånt där handledsstöd. Förbaskat irriterande när det till och med gör ont att växla bilen...ja man använder ju höger hand till allt..som högerhänt iaf...så typiskt.
Har iaf varit duktig på skolfronten idag, skickade in 5 enheten igår och skrev precis klar den 6...tror jag om jag inte kommer på nåt mer...jaja jag kan iaf inte skicka in nåt mer än eftersom min handledare är på semester till den 19 maj..haha det stod det i mailet jag fick igår..men det skulle stå oktober..vet inte hur man lyckas få maj till oktober..lustigt=)
Ska hämta prinsessan om 45 min, hoppas hon har sovit bra på dagis idag, tänkte få ta en tripp på stan innan Mattias slutar och titta på nå kläder, skulle vilja hitta nåt till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar