torsdag 1 oktober 2009

Hemsk natt..

Igår var jag och Alma med mamma i birsta, hittade en tunika. Sen var Alma hos sin farmor en stund på kvällen och jag var och simmade. Kände en varning om att ett migränanfall var på väg, men när jag kom hem gick jag och la mig och sov med Alma. Hade mardröm att jag hade sån otrolig värk i huvudet, vaknade 0.45 och kände att det var ingen dröm. Gick och lade Alma i sin säng och tog en alvedon, i samma veva gick Mattias och la sig. När jag skulle försöka sova blev det bara värre och värre, sån otrolig smärta så man bara vill skrika. Efter en stund fick jag springa och kräkas. Efter det lade jag mig i soffan, under natten kräktes jag tre ggr till slut var jag så slut så jag bara däcka. Sen drömde jag en hel massa konstiga drömmar. En riktig mardrömsnatt, och stackars Mattias och Alma sov också oroligt, jobbigt att höra på mig medans jag hulkar.
Men nu lämnar vi det otrevliga, vi har fått hem hur fina bilder som helst på Alma idag, som togs på dagis=) Vårt lilla charmtroll=) Har köpt lite ramar till att ge bort men hittade ingen i rätt storlek till förstoringen vi ska ha på väggen. Alma var så trött så hon somnade i kundvagnen på dollar så vi fick skynda oss till kassan och hem. Hade bara sovit 20 min på dagis, är så lättväckt så vi ska prova med vagn istället.

1 kommentar:

  1. Åh din stackare, jobbigt att ha så ont i huvudet!!!! Hoppas du mår bättre idag!
    Kiron har inte fotat sig på dagis än, men de ska göra det den 12:e... Ser fram emot det! =)

    SvaraRadera