torsdag 8 oktober 2009

Nästan färdigpackad=)

Nu är nästan allt klart inför morgondagen! Lite småsaker kvar bara.. Almas packning till farfar är också nästan klar.
Ska snart hämta lillälsklingen som jag saknat som tokig varje gång vi varit ifrån varann den här veckan, att man ska känna sån panik bara för att vara ifrån henne en helg. Konstigt hur mammahjärnan fungerar, eller så är det bara min;) Men det är ju faktiskt första gången jag är så långt ifrån henne, annars har det ju bara varit över en natt och man har varit hemma i stan.
Men sånt här gör vi aldrig annars så istället ska jag försöka att bara ha roligt och njuta! Som tur finns ju också mobiltelefonen, som är en av de bästa uppfinningarna;)

1 kommentar:

  1. Hoppsan! Trodde det var i helgen som du var iväg..var uppe då me struntade o ringa eftersom jag trodde du åkt. Men då får vi ses nästa gång istället! Ha så kul =) kram

    SvaraRadera