söndag 21 februari 2010

20 snabba frågor!

Blev utmanad av Hanna på 20 snabba frågor, så här kommer de.

1. Hur många resväskor äger du? 3 st.

2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på den? Det beror på om jag har hunnit gjort i ordning mig eller inte;)

3. Har någon någonsin kallat dig lat? Kan inte komma på något specifikt tillfälle men det måste ju ha hänt någon gång.

4. När var senast någon stötte på dig? Det kommer jag inte ihåg..

5. Vad åt du till middag senast? Spagetti och köttfärssås.

6. Använder du huvtröjor? Nej, har ingen sådan.

7. Vem messade dig senast? Mattias eller "alskling" som han heter i mobillistan=)

8. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Åker aldrig nuförtiden men en favorit är floomrider tror jag de kallas. "Vatten berg och dalbana".

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 4 butiker och ett cafe=)

10.Hur många syskon har du? En storebror.

11. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 + juniorstol.

12. Har du en stationär dator eller en laptop? 2 stationära och 1 bärbar.

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej det vill jag inte.

14. Vad har du med dig in på bion? Trocadero och lösgodis.

15. Gillar du att flyga? Vet inte har aldrig gjort det men i Juni flyger vi till Tunisien så då får jag uppleva det=)

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, orkar inte kolla sånt men försöker ta de nyttigare alternativen.

17. Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 23 år.

18. Tycker du om att krama folk? Min familj och människor som står mig nära annars känns det bara konstigt.

19.Vad är du allergisk emot? Ingenting.

20. Gillar du din boendesituation? Älskar den, eget hus så man inte behöver bry sig om grannar och kan fixa och dona som man själv vill. Däremot är det ju mycket jobb men jag tycker inte allt behöver ske på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar