onsdag 7 april 2010

Busfröet!

Idag är busfröet hemma med mig till halv ett, jag ska nämligen iväg på ett mycket märkligt pass på 2,5 timme är någon utbildning på jobbet tror jag. Har slagit på Manny och försökt plugga en stund men tror att vi ska gå ut och ta en liten promenad en stund så kan jag fortsätta sedan och så får jag väl ägna kvällen till studierna.
Kan våren komma någon gång här nu, tycker att man väntat i evigheter. Jag vill att det ska bli lite värme och sol så kan jag sitta ute på altan och plugga och dricka mitt kaffe och lyssna till fågelsång på morgonen, det blir härligt.
Till sommaren ska jag se till så vårt fula vindskydd i trä blir slaget till marken också, irriterar mig på det. Skulle vilja röja undan onödigt på gården så man hade en bra början till att få till något. Ja jag är inne i mina planer på att fixa hela tiden men händer det något? Nä inte mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar