fredag 9 april 2010

Fredag!

Blev inte så mycket plugga igår eftersom jag fick följa Mattias till vårdcentralen, han har tydligen haft halsfluss jättelänge utan att veta om det.
Men nu har han fått pencillin så då ska det väl bli bra sedan.
Skriver duktigt idag och tvättar kläder samtidigt=)
Idag fyller min farfar och kusin år. Blir väl att åka till farfar lite senare. Ikväll kommer Elin och hälsar på.
Imorgon blir det dop för mitt kusinbarn, Almas tremänning.
Det regnar ute idag och det ser jag som positivt så länge det inte snöar är jag glad!=) Har suttit här i vardagsrummet och pluggat, tittat ut i regnet och lyssnat på fågelsång och druckit mitt kaffe, mysigt. Det är inte dumt med egen gård ibland och bättre blir det bara våren kommer ordentligt så man kan vara ute där mer. Nu har jag ännu mer planer igen är så sugen på att fixa en sandlåda och en gungställning här ute till lillan att leka i, ruttschkana har hon ju redan som vi kan plocka fram. Perfekt med egen liten lekpark, kan mamma ligga på gräsmattan och sola i sommar medan hon leker;)
Nu ska jag fortsätta skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar