söndag 25 april 2010

Fridfullt!

Man har det ändå väldigt bra, finns inte mycket att klaga på. Har nyss suttit för mig själv ute i solen på altanen och druckit kaffe. Vi har som ett parti med lite träd som omger ena sidan och mer öppet mot andra sidan och där ser man hela vårdkasbacken och staden. Bilarna susar förbi på e4 an men det gör mig faktiskt ingenting.
Jag har världens finaste sambo och dotter...och allt är faktiskt otroligt härligt och fantastiskt.
Dottern är hos sin farmor nu och har sovit där.. blev restaurangbesök för oss igår efter vinst för flash. Vi åt en plankstek var och det smakade väldigt bra förutom att jag blev besviken på att de använde pulvermos..knepigt tycker jag. Efter detta blev det att dricka lite gott vin och surra och spela wie..det är rätt så roligt att jag är bättre på bowling på wiet än Mattias=)
Idag blir det prinsesskalas! Alma ska bli fin i en klänning hon fick av kusinerna när hon fyllde år=) Herregud att tiden går så snabbt, min underbara lilla brorsdotter fyller fem år! Jag kommer ihåg när jag var på skolan i S-vall och Maria ringde och sa att hon var på förlossningen...hade åkt bussen med mig på morgonen så jag trodde ju att hon skoja eftersom det också var så pass långt kvar.
Känns så himla konstigt att min lilla Alma är hela två år också, underbara lilltjejen, hon kommer snart hem, jag längtar alltid så efter henne när hon inte är hemma med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar