måndag 3 maj 2010

Vår helg!

Jag jobbade ju sista april men vi var ändå iväg och tittade på brasan efter jag slutat, Alma var väldigt fascinerad=) På lördag jobbade jag halva dagen, sedan var jag och Alma och hälsade på kusinerna en stund och på kvällen blev det en långpromenad med stopp på coop där vi köpte varsin glass och sen stopp hos farmor och Håkan för en kopp kaffe.
Söndagen blev det lite tvättning och så, det blev också inhandlat en trehjuling till Alma som vi ska ut och testa lite senare idag=) Jag lagade en middag i går som jag aldrig provat mig på, en stek med steksås. Så nu kan jag konstatera att det var ju inte särskilt svårt och blev en hit i familjen så nu blir det fler söndagsstekar här hemma i fortsättningen!=) Man lär sig nya saker hela tiden;)
Skickade in 2 enheten igår och den gick fint, nu sitter jag och skriver på 3:an och blir nog färdig med den imorgon iaf. Jag toklängtar till juni nu men det får inte gå för fort för jag måste hinna med mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar