måndag 17 maj 2010

Världens coolaste unge!

Vår Alma är en sån duktig och cool tjej! Var ju och vaccinera oss idag och vi började med att förbereda henne och prata om att vi skulle ta spruta och så, det brukar fungera bra på henne att hón vet vad som ska hända. När vi kom dit tog jag sprutan först, när jag var klar skrek Alma "nu är det min tur, nu är det min tur!!" Hon satte sig i mitt knä och satt still hela tiden, blev lite ledsen i slutet men inte mycket alls. Jag och M blev alldeles chockade, hade föreställt oss att vi skulle behöva hålla fast henne. M fick inte ta sitt vaccin idag, det var tydligen slut så han får göra det på torsdag. Men vilken stor och duktig tjej vi har!!
Jag har varit duktig jag med nu, Alma sover och jag har skrivit klar femte enheten. När hon vaknar blir det att åka och köpa städgrejjor, allt är slut och jag behöver verkligen städa, som vanligt.

2 kommentarer:

  1. Vad duktig hon var!! =)
    När är det ni ska åka!!? Jag lovar, jag är inte ett dugg avis, inte alls!!! ;o)

    SvaraRadera
  2. Vi åker den 12 juni! så det börjar närma sig=)

    SvaraRadera