söndag 19 september 2010

Söndag.

Imorse var vi och röstade. Nu är det bara att invänta resultat, valvaka. Är faktiskt rätt spännande, förra gången jag röstade var ju min första och då var det inte så spännande tyckte jag, man var ung(yngre än nu iaf;) still young;))och hade ingenting man kände att man skulle påverkas så mycket av. Men nu tycker jag att det är mycket som känns som att det berör och kommer kunna påverka ens framtid. Vet inte varför, förra valet påverkade såklart också, men det är väl att nu när man har barn och hus osv så blir man mer att man "ser om sitt eget hus". Jag tycker vi röstat rätt, får se vad övriga Sverige tycker.
Annars har vi faktiskt alldeles nyss varit och betalat för 4 nya vinterdäck med dubb. Skönt att ha det gjort, bara för oss att ringa och boka tid sedan när det börjar bli läge för att få dem ditsatta=)
Mattias är fortfarande förkyld stackarn men det går väl över snart. Jag kämpar på med min fot, jag tror det har blivit lite bättre och att det går åt rätt håll, men jag önskar att den vore helt piggelin nu men icke! Alma ligger och vilar nu, trött tjej. Hur duktig som helst är hon förresten, vi håller på och pottränar och hon fixar det galant här hemma=)
Nu ska jag gå och börja fundera på vad vi ska äta till middag för nåt, har ingen aning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar