måndag 13 december 2010

Lucia!


Sitter hemma i mitt lilla kök och myser för mig själv med kaffe och tända ljus. Har jobbat en hel del förra veckan och är jätteglad för det. Alma är på dagis, Mattias är på jobbet, jag har skickat in den näst sista uppgiften till min lärare och väntar på bedömning.

Kl 15 ska jag gå och titta på den sötaste lucian Alma och hennes kompisar på dagis. Mattias ska jobba och kunde inte få ledigt för att gå och titta så jag får knäppa en massa bilder istället så han får se. Men jag tror vi blir många som kommer och tittar på henne mormor, farmor,Håkan, farfar och Lena och kanske fler, det är så bra när dom lussar utomhus för då kan hur många som helst komma och titta=)

Snart jul, längtar som bara den. Kommer bli en riktigt bra jul i år känner jag på mig. Många klappar är klara också, bara någon till kvar. Vi ska försöka köpa en gran i veckan tror jag så kan vi sätta upp och klä den 4 advent, mys...

Nu ska jag ta tag i lite städning snart tror jag, ser ut som en tornado dragit fram eftersom det har varit fullt upp förra veckan.
ps. bilden är från lucia förra året.ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar