onsdag 23 februari 2011

Det rullar på..

Ett tag sen jag skrev nu, har hänt lite saker=) Min bror har gift sig i helgen och det var ett jättevackert bröllop=) Nu är vi ännu en "Fahlénare".
Jag jobbar på och har fått jobbat bra den här månaden hoppas det fortsätter. Alma har varit sjuk i två omgångar på tre veckor men nu är hon pigg och kry igen. Vilken underbar unge jag har, hon är bara för gò ska snart gå och hämta henne på dagis sen ska vi ta en promenix med K och S hem till dem och leka lite=)
Ikväll ska vi hämta ut våra nya telefoner! Roligt värre med en ny "leksak";)
Ser framemot kvällen, har jobbat två nätter nu och det är för mig inte det roligaste jag gör men när man då dagen efter vet att man får vara hemma och bara ha det bra och mysa i soffan utan att tänka att man ska åka iväg känns extra härligt och att veta att man får gå och lägga sig i sin säng är oslagbart;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar