fredag 30 januari 2009

Handlar och handlar...

Idag var vi och käka lunch med Elin på badhuset, och efteråt blev det en sväng på stan och såklart hitta man nåt, ett par skor till mig denna dag. Men jag kan behöva lite nytt har inte hittat nånting på länge så det kan vara min tur att få handla lite, nu blir ju oftast Alma som får en massa. Fick ett bra pris på skorna 250 kr hade kostat 599=) Diggar låga skor och såna som sitter skönt och kan användas till mycket, egentligen borde jag väl tycka om högklackat eftersom jag bara är 1,62 lång men jag är bekväm=) Var bra sula på dessa också såg inte så hala ut, de bli perfekt till imorgon kväll=)

1 kommentar:

  1. JAg håller med dig om låga skor. Men det kanske är så att långa vill bli längre medans vi korta inser att det inte finns nått att ljuga om så vi väljer bra och sköna skor i stället. JAg längtar till vårskorna nu för det är nått ivägen när jag ska knyta mina jobbkängor. ;)

    SvaraRadera