torsdag 29 januari 2009

I morgon är det fredag!!

Vet egentligen inte varför riktigt men har längtat efter fredag, kanske för att Mattias jobbar mellanpasset och är ledig sen och kanske för att vi ska till hans mamma och äta=) Mattias har önskat fajita pita som är så gott, hon hade aldrig gjort det eller ätit det så då fick hon en ny liten utmaning=) haha kanske inte så svår men ändock..
I helgen ska vi kanske ändå ta oss i kragen och gå ut, mamma och pappa ska få vara barnvakt en natt till Alma för första gången men det borde ju inte vara nån fara. Alma avgudar sin mormor och kussarna har ju sovit där mycket så erfarenhet har dom ju.
Vet redan vad ja ska ha på mig, hoppas verkligen på utgång denna helg tidigare har vi varit lata och känt att det är skönt att vara hemma men nu är jag sugen på att få ha en vuxenkväll, festa loss lite, gå på krogen och träffa folk, dansa osv. Innan vi bestämde oss för att skaffa barn var vi ute ganska mycket, nu behöver man bara nån gång då och då gå ut och känna sig lite ja jag vet inte riktigt... men ha lite vuxenkul och bli full, om man ska prata klarspråk;) Man kan ju inte sluta ha roligt bara för att man skaffar barn men det blir i mindre skala och får inte samma prioritering är inte lika kul längre heller, är ju hellre med våran ögonsten men nån gång då och då behövs det...åhh jag är så velig varje gång, vill men ändå vill jag inte lämna ifrån mig Alma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar