lördag 17 januari 2009

Provblogga...

Tänkte se om blogga är nåt för mig. Brukar oftast bli less och sluta skriva men ja ska försöka=)
Har precis badat och nattat min ängel=) Hon är nog helt slut efter den här dagen. Jag och Alma har varit ute i skogen med min bror, svägerska och Almas underbara kusiner Molly och Robin. Åkte pulka dit och sen grillade vi korv, blev en del lustiga bilder också=) Får lägga in nån lite senare. Pappa Mattias har jobbat hela dagen stackarn, om ett tag ska ja gå upp till honom så ska vi spela call of duty, han har bytlånat med en kompis för att prova på. Kul med ett spel som ja kanske också tycker är oki att spela, nhl och fifa är inte precis nåt för mig:/
Alma har blivit så stor helt plötsligt, kryper på knä och ställer sig upp mot allt och hon är bara nio månader än, men jag gick vid tio mån så hon kanske tar efter mig. I morgon ska vi vara hemma kanske städa och så ska Elin komma förbi. Ska visa upp mitt renoverade kök och nya vitvaror med bla min diskmaskin som har blå display;) det ni de e grejjer de;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar