söndag 18 januari 2009

Spännande!!.....


Fick nu på morgon ett sms av min vän Elin att hon nu är på bb och kommer inte hem utan en bebis!! Längtar till jag hör av henne igen och får höra att bebis kommit=)
Bilden är på Alma precis nyfödd i pappas famn hoppas att Elins förlossning inte blir lika lång som min, men det tror ja inte, 23 tim och 1 min. Kommer ihåg den där lyckokänslan man hamnar i efter att bebisen fötts, jag hade inte sovit på mer än ett dygn men fastän ja var så trött kunde ja inte sova när vi kom till salen utan ville bara titta på min prinsessa=) Visst gör det jävligt ont att föda barn så ont att smärtan inte går att beskriva men det är så värt det, så man kan tänka sig göra om det. Nä nu ska jag och Alma ta och äta lite, ja ska göra mig en kopp kaffe och sen vara hemma och invänta meddelande om att Elin varit med om det mest fantastiska i hela världen, föda barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar