måndag 2 februari 2009

Almas sömn..

Skulle behöva få in rutiner för sömn hos Alma, blir så konstigt när Mattias har olika tider varje vecka(hämtar honom från jobbet). Jag måste lära henne att somna själv, om hon ska sova nu måste man lägga sig med henne i sängen eller soffan och när hon somnat bära henne försiktigt och vara jätteförsiktig när man lägger ner henne annars är det kört. Men det är så svårt vet inte riktigt hur ja ska göra som....skulle vilja att hon somna runt 20 senast så man fick lite egentid och kunde lägga sig i någorlunda tid, när hon som nu somnar kl 23 så vill man vara uppe ett tag till själv och då blir kl alldeles för mycket.
Imorgon ska jag på stan med mamma, hjälpa henne bränna lite julklappspengar=) Hade jag haft såna hade de varit slut för längesedan;)

1 kommentar:

  1. Har blivit utmanad av maria johansson så nu sätter jag igång.




    - Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)


    - Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)


    - Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.


    - Visa bilden på bloggen och skriv något om den .


    - Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.


    - Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

    De jag utmanar ...

    SvaraRadera