måndag 2 februari 2009

Kalas=)

I dag fyller min farmor 79 år så vi har nyss kommit hem från kalas, är inte ofta jag träffar min släkt bara när det är nån som fyller år ja förutom mamma pappa och bror med familj då dom träffar vi ju ofta=) Alma är ju inte riktigt bekant med alla än då så hon var lite tveksam men det släppte ganska fort, speciellt när hennes tremänningar Linn och Elsa kom, hon älskar att träffa andra barn=)
Innan kalaset har vi varit och handlat sen hem och Alma har badat, plaska så mina byxor blev alldeles blöta, jag måste komma iväg till badhuset med henne skulle vara så roligt att se hur hon reagerar, tror hon skulle tycka det var mysigt. Efter Alma badat och så åkter vi till mormor och morfar och åt mat=)
Nu väntar vi på att tiden ska gå så vi får hämta hem pappa=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar