söndag 1 februari 2009

Fest igår...

Lämnade Alma vid 16 hos mormor och morfar sen åkte vi hem och gjorde oss iordning. Gjorde mat och jag drack en cider och Mattias öl, Andreas med sin flickvän Ida skulle komma och skjutsa oss till hälle, dom kom lite tidigare och beställde mat och åt hemma hos oss. Mattias och Andreas sjöng lite singstar, självklart tog Mattias de låtar han var bra på så han skulle vinna över sin lillebror;) Var första gången jag träffade Andreas flickvän, riktigt trevlig och söt tjej=)
På hälle var det trevligt som vanligt, surra en massa, drack en del osv. Heta samtalsämnen var bröst, bröder, 0ch barn, the three B:s;) ur min synvinkel iaf men den var kanske inte den bästa förstås, mina ögonlock kändes som bly.
Vid 23 åkte vi hem till Erik, jag Mattias och Elin.
Sen gick vi på Svenssons men det var ingen hit så vi var inte kvar särskilt länge utan gick och köpte mat och åkte hem. Idag mår jag rätt så oki, var upp flera ggr inatt och drack vatten, Mattias är i sämre skick. Nu ska jag ta och gå upp och se på film efter det ska jag åka och hämta hem min lilla skrutta, längtar efter att få krama om henne, min gotjej=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar