onsdag 15 april 2009

Denna dag..


När jag skjutsade Mattias till jobbet tog jag och Alma oss en sväng på stan, hittade presenter så tyvärr Bea blev det inge birsta idag men vi måste verkligen ta och träffas nån dag vore superkul att träffa dig och din lilla tjej!=)

Alma får en princess bobbycar av oss i 1-årspresent. Hade tänkt köpa den röda original men så stod den där den perfekta till min sessa!=)
Sen har Linda varit här vi käka lunch och satt och sjöng singstar..haha=) Vi hann vara lite vuxna också och drack kaffe;) Riktigt mysig dag, nu funderar jag på om jag ska baka nåt igen fick jobb till helgen så då hinner jag ej. Det blir bra att tjäna lite kosing. Men det känns alltid lite motigt samtidigt som jag vet att jag kommer tycka det är jätteroligt när jag är där.
Pratade med Maria för en stund sen, hon och Robin är kvar på sjukhuset. Dom skulle fått åka hem idag men det blev ändrat dom ska röntga lungorna och se så han inte fått nån lunginflammation, så nu håller vi tummarna för att allt är bra och att dom får komma hem snart.

1 kommentar:

  1. åååå vicken söt bil!!! kul att du hittade den, synd att det inte blev något birsta :)

    SvaraRadera