onsdag 15 april 2009

Börjat vår diet..

Igår påbörjade vi en diet som Mattias fått av previa för att återuppbygga hans mage. Den innebär att ta bort alla kolhydrater, och äta en massa bra för tarmen. Mycket protein och fett, ägg och bacon till frukost till exempel. Omega 3 tabletter och phylliumfrö som drink på morgonen. Mattias har också fått köpa några tabletter och nån vätska som ska vara bra för hans mage. Får vi se vad detta ger.
Igår kväll satte jag igång att baka till Almas födelsedag, blev snoddas och vanliga muffins som jag ska garnera samma dag, med rosa marängkristyr och prinsesströssel=) Ska även baka hallongrottor och chokladsnitt. Måste göra marängbottnar till tårtan också.
Alma testar mer och mer nu och går några steg åt gången. Hon och jag ska nog på stan idag tror jag, har fortfarande inte köpt nån födelsedagspresent så ska nog gå och kika hittar jag inget får jag nog åka till birsta nån dag.

1 kommentar:

  1. då hoppas jag att du inte hittar ett dugg :D för du kan vi dejta i birsta, tjooohooooo :) åsså vill jag ju kika på ditt gull, på riktigt :) hör av dig om du har lust att dejta en sväng!!

    SvaraRadera