måndag 27 april 2009

Grejjat=)

Ikväll har jag börjat tvätta alla kläder jag hittat på bytesdagarna. Gjort om lite i vardagsrummet nere igen, bytt gardiner satt upp en tavla vi fick i julklapp, lagt två nya kuddar i soffan som blev inhandlade idag, riktigt nöjd faktiskt!=) Blev mysigt. Sen har jag också börjat planera för våran altan. Ska göra det riktigt mysigt har jag tänkt. Jag vill köpa sån där grön matta dit och på ikea ska jag köpa en rund lampa som laddas av solen på dagen och lyser när det är mörkt, ska också sätta upp några gardiner där vi har fönster(en sida), och så nån fin duk på bordet med nåt fint ljus eller så, kolla efter en förvaring till dynorna såg att det ska finnas billig (79 kr ) på ikea, perfekt!
På tor ska jag och familjen till birsta på mattias intiativ=(), han ska få ett klot borrat men sen ska vi också springa i affärer hoppas jag hittar allt till altan, skulle vara väldigt kul att få fint och kunna mysa på med Alma där=) Har så mycket jag vill göra med huset och gården nu men svårt att hinna allt man vill göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar