tisdag 28 april 2009

Utbildning..

Har nyss pratat med syon på komvux och fixat så att pappa skrivit ut en ansökningsblankett åt mig. Ifall jag får komma in på utb. så blir det i kramfors, i härnösand har vi tydligen inte råd med att ha kvar den. Men det handlar ju om distans så då är det ju bara några träffar. Mattias sa direkt när jag sa det att då är väl du glad får du springa på dollar i Kramfors när du åker dit, det hade jag inte hunnit tänka på men när han sa det blev jag glad=) I så fall blir det nog spring där varje tillfälle som ges;) En biltur till Kramfors nån gång då och då gör ju inget, har ju pendlat till svall i tre år varje dag så då är detta ingen match. Jag vill bara komma igång med det här så ja blir klar och kan söka tjänster få högre lön och allt vad det innebär.
Skulle vara skönt för då har man nånting bestämt till hösten, visst jag får säkert jobba på och så på jobbet men ändå blir det här en trygghet också. Sen ska jag ju forts jobba samtidigt i viss mån, så man slipper leva på lika lite som under mammaledigheten.

1 kommentar:

  1. =)
    De har roligare barnklädesaffärer i Kramfors än här oxå!
    På Terracotta har de Me Too, Name it m.m, och Garnväv o Linplock (heter det så?????) har massa märkeskläder och leksaker o inredning!!!!

    SvaraRadera