måndag 25 januari 2010

Måndag igen.

Sitter och pluggar, imorgon blir det jobb och likaså på ons. Torsdag är farmors begravning. Kommer bli en jobbig dag.
Har kommit igång med plugget igen tycker jag iaf. Snart klar med etiken. Den här veckan blir det dåligt med tid men får ta igen det på kvällar och så.
Helgen har varit mysig. Blev en tur till birsta när Mattias spelade bowling där i lördags kom hem med två nya prydnadskuddar till vår säng och en badrumspall till Alma. På kvällen gick jag och Mattias och hans bror ut och åt och sen hem till Andreas, hade en trevlig kväll. Alma hade det mysigt med mormor och morfar. Söndag hämtade jag skruttan och efter att hon badat här hemma och myst på åkte vi till hennes farmor som varit i England i två veckor. Alma fick en fin solskyddsdräkt som hon ska ha när vi badar i tunisien i juni!=) Längtar väldigt!!
Nu ska jag försöka klura ut en etisk konfliktsituation som jag varit med om och bra lösningar på den?! Inte det lättaste jämt, vet inte om jag har någon eller så är det bara det att jag inte kan komma på att det var en sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar