fredag 22 januari 2010

Helg!

Nu är det helg igen och jag längtar efter att hela min lilla familj är samlad här hemma. Mattias jobbar till 18, lillstumpan ska jag snart hämta från dagis.
Jag är så lyckligt lottad som har min Mattias och vår vackra Alma! De betyder allt för mig. Jag är väldigt igång i mitt tänkande/kännande just nu med tanke på att jag har mist någon så närstående och för mig speciell för första gången och dessutom läst psykologi och är inne på etik och livsfrågor så är det inte så konstigt.
Jobbat på rätt så bra idag med plugget tycker jag. Försöker komma på nåt roligt att hitta på med Alma i eftermiddag och vad man ska hitta på för god mat, det måste ju bli lite fredagsmys...herregud vad det ordet har slagit igenom..de har verkligen lyckats med sin reklam..men det börjar bli lite jobbigt med att se och höra det överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar