onsdag 22 september 2010

Onsdag

Då var det redan onsdag, skrutt ligger i soffan bredvid mig och ser på favoriten "manny". Hon hade som högst 38,7 igår men idag ligger det än så länge bara på 37,6 lite feber. Hon har sovit bra hela natten. Hon var så rolig igår när hon pratade med sin kusin i telefon och sa "jag är sjuk, jag är hemma, jag kan inte gå" haha;)gå kan hon ju, hörde hur kusinen svarade "KAN DU INTE GÅ!?" haha..sötnötar. Jag sitter och pluggar lite det går framåt men jag är inte så motiverad som jag borde vara med tanke på hur lite som egentligen är kvar. 7 januari då är jag undersköterska, bara hoppas på att få jobb, timvik är väl lugnt men jag vill ju ha det fastare, man vill kunna känna sig trygg(are) och veta hur man ska jobba så man kan planera sitt liv=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar