onsdag 29 september 2010

Sista boken betald!

Har nyss betalt sista boken i min utb. Har två kurser kvar( +en uppgift i en annan kurs) Boken till kursen jag börjat med idag kunde jag låna på bibblan och boken till nästa kurs är då snart på väg till mig. Känns både och detta med att "snart" bli klar( 7 jan) lite vemodigt och läskigt men såklart också väldigt skönt.
Det går framåt med foten men jag kände igår när jag gick på bibblan och stan en stund att den inte är lika bra som jag vill tro.
Annars mår vi nu bra här i hushållet. Har fått mycket gjort på några dagar som stillar ens sinne, t ex fått takrännorna rensade, klippt gräsmattan förhoppningsvis sista gången, krattat lite, fått ordning på alla element mm..
Nu ska jag ta och koncentrera mig på skolarbete igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar