onsdag 15 september 2010

Tant Johanna heter jag!

Blev av med gipset, jättehärligt! Men jag går som en gammal tant med kryckan/kryckorna beroende på terräng. Foten är stel, blå och musklerna obefintliga och korta. Men jag kan köra bil!!wiiihooo!! Jag kan ta mig ut bland folk med risk att se ut som en gammal nucka men det gör absolut inget.
Var på city gross med mamma och Alma direkt efter sjukhusbesöket igår och skulle handla lite men kom ut med massa och dyrt blev det, sedan blev det också skokanonen och även där blev det dyrt, blev lite till mig, 1 månad sedan jag kunde njuta av att handla själv=) Blev två vinterskor till mig och ett par skor till Almis.
Alldeles nyss har vi avnjutit en god middag och sitter nu i soffan. Direkt efter dagis idag var vi hem till goda vänner jag och Alma och fick go`fika, trevligt.
Har börjat på en ny kurs i utbildningen, handledning, trodde det skulle vara en tråkig kurs men den verkar faktiskt väldigt intressant.
Alma trivs på dagis, det är full fart på henne hela tiden så hon är alldeles slut när kvällen kommer men det är ju som det ska vara.
Nu väntar vi lite besök så jag ska sluta här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar